Ajalugu

2005. aasta
Müügikäive oli 301 mln krooni, sellest jäätiste müük 127mln ja kohukeste müük 23,8mln krooni.
Jäätist toodeti 3950 tonni
Muude külmutatud toidukaupade müük oli 149mln krooni.
Töötajaid oli 225
Eksportriikideks olid Soome, Läti, Leedu ja Saksamaa
Vanilla Ninja tõusis Eesti popimaks jäätiseks

Balbiino tõusis 2005. aasta augustis uuringufirma AC Nielsen andmetel Eesti jäätiseturu liidriks üksikjäätiste segmendis!

2004. aasta
Müügikäive oli 274 mln krooni, sellest jäätiste müük 127mln krooni.
Jäätist toodeti 3715 tonni
Muude külmutatud toidukaupade müük oli 142mln krooni.
Töötajaid oli 213
Eksportriikideks olid Läti, Leedu ja Saksamaa
Jeti ja Limbo kaubamärgi turuletoomine

Toodi turule Jeti kaubamärgi all uued tooted, sealhulgas kolm sorti pulgajäätist, üheliitrine perejäätis ja kuus einevat sorti kohukest. Lisaks Jetile toodi turule uus sorbetijäätis “Limbo” ning laiendati Tops jäätiste ja perejäätiste sortimenti.

Alustati jahutatud ja sügavkülmutatud kohukeste tootmist ja turustamist ning muude jahutatud toidukaupade müüki. Kohukesi toodeti 80 tonni.

2003. aasta

 

Müügikäive oli 240 mln krooni, sellest jäätiste müük 117mln krooni.
Jäätist toodeti 3773 tonni
Muude külmutatud toidukaupade müük oli 122mln krooni.
Töötajaid oli 200
Eksportriikideks olid Läti ja Leedu. Eksport kasvas 20%
Valmis jäätisevabriku laiendus ja uus külmhoone

Veterinaar –ja Toiduameti otsusega tunnustati AS Balbiino vastavaks Toiduseaduses sätestatud nõuetele.

Vanilla Ninja ja mitmed teised uued jäätised

Tootearenduses toodi turule Vanilla Ninja, Grand Prix  Vurri, Maxi topsid ja mitmed uue pakendiga vanad klassikalised tooted.

2002. aasta
Müügikäive oli 200 mln krooni, sellest jäätiste müük 106mln krooni.
Jäätist toodeti 3802 tonni
Muude külmutatud toidukaupade müük oli 93mln krooni.
Eksporditi Lätti
Töötajaid oli 190
Uued maitsvad jäätised 2002.aastal

Turule toodi sokolaadijäätise kreem Mousse (125ml), perejäätised liitristes läbipaistvates plastmassämbrites ning uue disainiga jäätisetort ja Vurr jäätis.

2001. aasta
Müügikäive oli 177 mln krooni
Jäätist toodeti 3216 tonni
Muude külmutatud toidukaupade müük kasvas 61% ja oli 79,4 miljonit krooni.
Eksport kasvas 21,8 miljoni kroonini.
Põhiliseks eksportriigiks 2001.aastal oli jätkuvalt Läti.
Töötajaid oli 170
Balbiino turuosa jäätiste müügil oli Eestis 35-40%.
Turule toodi rohkem kui 20 uut jäätist

Hästi võeti Eesti turul vastu uued kaubamärgid Love, Jess, Kolm Sõpra, Dream, Silver, Gold, Bronze, Exotic ja vahvlitopsid Krossu.

2000. aasta
Müügikäive oli 137,4 mln krooni
Jäätist toodeti 3101 tonni
Muude külmutatud toidukaupade müük kasvas 60% ja oli 49,3mln krooni
Eksport kasvas 17,8mln kroonini s.o. 3,5 korda.
Peamine ekspordipartner oli Läti
Töötajaid oli 154
Balbiino turuosa jäätiste müügil oli Eestis 35-40%.

 

Härmavili toodete müük oli kasvukursil

Sügavkülmutatud toidukaupade (Härmavili) müügi kasvu toetasid köögiviljade ja kalatoodete sortimendi laienemine ning lihatoodete turule toomine.

1999. aasta

 

Müügikäive oli 106,2 mln krooni
Jäätist toodeti 2410 tonni
Muude külmutatud toidukaupade müük kasvas 55% ja oli 30,7 miljonit krooni.
Lätti eksporditi 5mln krooni eest jäätiseid
Töötajaid oli 113
Balbiino turuosa jäätiste müügil oli Eestis 35-40%.

 

1998. aasta

 

Müügikäive oli 84,8mln krooni
Jäätist toodeti 1365 tonni
Muude külmutatud toidukaupade müük oli 19,7 mln kr
Kaupluste käsutuses olevaid Balbiino külmikuid oli 1327 ja keskmine aasta käive külmiku kohta moodustas 63,9 tuhat krooni.
Töötajaid oli 90
Turule toodi kokku 15 uut sorti jäätist

Grosso pulgajäätis– märgiti ära konkursil “Eesti parim toiduaine 1998”

Pulgajäätise sari Nipi-Tiri- uus lastesõbralikum disain ja uus glasuur

Duett- esimene perejäätis Eestis, kus oli villitud 2 erinevat jäätist ühte karpi.

0,5 L Iirisejäätis- tõusis kiiresti müügiedetabeli tippu.

 

Müügitegevuse arendamine

Suur edasiminek toimus Tallinnas, kus Balbiino käive tõusis 100%. Tallinnas alustasid tööd kahe müügimehe kõrvalt ka kolm autojuht-agenti, kes teenindasid väiksemaid kliente otse autost.

Maakondades alustasid tööd kolm piirkonna müügijuhti (Ida, Lõuna, Lääne-), kes töötasid oma regiooni suuremate klientidega.

Balbiino oli hästi esindatud suveüritustel ja välimüükidel läbi OÜ Illimari, kes võttis osa 80-st üritusest ja omas 10 välimüügikohta Tallinnas.

Uued jäätised

Hakati tootma pulgajäätiseid ja mahlapulki, mille läbimüük kasvas oluliselt suvekuudel. Suvel tõi Balbiino turule koonusvahvlijäätised ” Vurr”, mis said tarbijate seas koheselt ülipopulaarseks.

1997. aasta
Toodeti ca 814 tonni jäätist.
Külmutatud toidukaupade hulgikaubanduse turust saavutas Balbiino ca 30%-lise turuosa