Friikartulid, kalapulgad ja tursafilee on Eesti uued lemmikud
Härmavilja friikartulid, Vici smart choice kalapulgad ja Salas Zivise külmutatud tursafilee on Eesti tarbijate kolm uut lemmikut külmutatud toitude hulgas. Nielseni 2012. aasta jaekaubandus-uuringu kohaselt on need kolm 2012. aastal turule toodud toitu populaarseimad külmutatud uudistooted.
„Oleme rõõmsalt üllatunud, et meie alles septembris turule toodud Härmavilja friikartulid osutusid nii populaarseteks. Tõenäoliselt on edu taga nii Härmavilja usaldusväärne ja tugev kaubamärk kui ka kilogrammine pakk, millest jätkub friikartuleid suuremale seltskonnale,“ ütles AS Balbiino turunduse ja sisekommunikatsioonijuht Enel Kolk. „Tarbijad on oma eelistustes õigel teel, sest tõesti on tervislikum valmistada friikartuleid kodus, kus neid saab ilma lisarasvaineta kas pannil või ahjus valmistada, sest tarbijate uueks lemmikuks saanud Balbiino Härmavilja friikartuleid on tootmisprotsessi jooksul juba palmiõliga eeltöödeldud. Balbiino Härmavilja friikartulite kalorisisaldus on 165 kcal/100 g kohta, samas kui näiteks McDonaldsi friikartulite kaloraaž on peaaegu kaks korda suurem – 316 kcal/100 g kohta,“ ütles AS Balbiino turunduse ja sisekommunikatsioonijuht Enel Kolk.
AS Balbiinole kuuluvad Culinare, Härmavilja ja Marine kaubamärgid. AS Balbiino turustab oma koduturul Balti riikides ka selliste nimekate külmutatud toiduaineid pakkuvate ettevõtete toodangut nagu: Farm Frites, Fritar, Bonduelle, Marjamaa talu, Dicogel, Vetrija, Saare Fishexport, Korv-Görans Kebab, Wilbo jt.
AS Balbiino põhineb 100% Eesti kapitalil, kuulub NG Investeeringute gruppi ja annab tööd ligi 300 inimesele. Lisaks jäätise tootmisele tegeleb AS Balbiino külmutatud ja jahutatud toodetega. Balbiino impordib ja vahendab külmutatud köögivilju, marju, kulinaariatooteid, kala ja liha.